Kontrolli, milline kuller toimetab tellimuse Sinu aadressile.Vajuta siia!
Ostude sooritamiseks pole tuvastatud kasutajana sisselogimine vajalik. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat brändi või toodet, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.
Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis on just Sinu maitse-eelistusega sobivad.
Kuidas osta:
leia sobiv toode
lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
vali makseviis ja kinnita tellimus
Pangalink
Vali pank, läbi mille soovid tellimuse eest tasuda. Teosta kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Sinu e-postile tellimuse vormi. Sinu tellimus komplekteeritakse Sinu poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.
NB! Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui oled pangas teinud ära makse ja valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
NB! Alaealised (alla 18-aastased) alkohoolseid jooke tellida ei saa ning neile kaupa ei väljastata.
Cityalko kuller
NB! Teenus toimib Tallinnas ning Kiili, Rae, Saku, Viimsi ja Saue valla territooriumil ning Keila ja Maardu linnas
Tarne: 1-3 päeva jooksul. Peale ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg. CityAlko kulleri hind on 4.90€.
Tellitava kauba kogus ja
kaal ei ole piiratud.
SmartKuller
Teenus toimib kogu Eesti Vabariigi territooriumil.
Tarne:kuuel päeval nädalas (E-L v.a pühapäev ja väikesaared).
Peale ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg. SmartKuller hind on 8.50€.
Maksimaalne tellimise kaal on 35 kg.
Juhul kui sinu tellimuse kaal ületab 35 kg ja soovid kauba toimetamist määratud aadressil siis helista CityAlko e-poe telefonil (+372 5556 7368) või saada e-mail (epood@aldar.ee) ning leiame sinule sobiva lahenduse kauba tarneks.
Kui valid tarneviisiks SmartPOST, siis toimetatakse sulle lähimasse SmartPOSTi pakiautomaati.
Itella SmartPOSTiga saab tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida 3 kasti (ühe pakiautomaadi tellimuse kohta), mis kokku mahuvad mõõtmetesse: 38 cm x 36 cm x 60 cm.
Itella SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.
Itella SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv Itella SmartPOST asub.
Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud, kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisalduv uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes!
Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.
NB! Itella SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. Itella SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada ajavahemikus 10.00-22.00.
CityAlko e-poel (Aldar Eesti OÜ) on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
kui ostja on alla 18-aastane (alkoholi- ja tubakatooted)
kauba eest tasutud summa pole laekunud Aldar Eesti OÜ pangakontole
kui tellitud toodetele ei ole võimalik kohaldada kliendi poolt valitud transpordiviisi
kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud
kaup on laost otsa saanud.
Kõikidel juhtudel teavitatakse klienti kas e-posti või telefoni teel.
Kui CityAlko e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning kliendile tagastatakse saamata jäänud kauba eest tasutud ettemaksu summa.
Tellimuse tühistamine
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtad meiega ühendust epood@aldar.ee või telefonil 5556 7368 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga või postipakiga välja saadetud, pole võimalik enam tellimust tühistada.
Kauba tagastamine
NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil epood@aldar.ee või helistada kontakttelefonile 5556 7368. Vale või defektiga kauba saab välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab CityAlko e-pood.
Kauba tagastamine kokkuleppel
Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid, mida müüakse kasti või kohvriga, võtame vastu ainult suletud kujul. Joogid, mis on pakendatud ja mida müüakse nn. kohvritena ei kuulu tagastamisele avatuna. Tagastusi võetakse vastu 2 nädala jooksul alates müügi hetkest.
ALDAR EESTI OÜ E-POE MÜÜGITINGIMUSED
Seisuga 01.04.2020
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad CityAlko e-poe (Aldar Eesti OÜ) edaspidi: “CA e-pood” müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad CA e-poest ostmisel internetiaadressilt www.cityalko.ee.
Toodete müüja on Aldar Eesti OÜ (edaspidi: müüja), aadress F. G. Adoffi 11, Rakvere
44310, registrikood 11710650, tel 666 7365, e-posti aadress epood@aldar.ee.
Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja CA e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.cityalko.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
1.4. Kasutades CA e-poe veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.
1.5. Klient nõustub CA e-poe tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.6. CA e-poe veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
1.7. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi (sh.hinda) muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.cityalko.ee.
Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.8. CA e-poe klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post epood@aldar.ee ja telefon 5556 7368.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Tellimusi saab CA e-poes esitada kas kliendina sisse logides või anonüümse kliendina.
2.2. Klient valib CA e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
2.2.1. Alkoholi ja tubakatooteid (sh tubakatootega seonduvaid tooteid) müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi ja tubakatoodete üleandmisel.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).
2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
2.7. Müüja alustab tellimuse täitmist kui klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.
2.8. Kui klient on tellimuse vormistamisel andnud nõusoleku toote asendamiseks ja müüjal ei ole tellimuse komplekteerimisel tellitud toodet võimalik soovitud koguses anda, siis asendab müüja selle analoogse tootega (edaspidi: asendustoode).
2.9. Kui müüjal ei ole võimalik toodet asendada või klient ei ole andnud müüjale nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse kliendile puuduoleva toote maksumus.
2.10. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe.
2.11. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus.
3. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Toodete hinnad CA e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.
3.3. Juhul, kui klient valib tellitud toodete müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise toodetele järele), lisandub müügihinnale toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tingimuste punktile 4.3
3.4. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt meie makseteenuste partneri Montonio Finance UAB vahendusel. Makse teostamiseks saab kasutada järgnevaid panku:
Eesti - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
Läti - Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut
Leedu - Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele, Revolut
Soome – OP Financial Group, Danske Bank, Nordea, Revolut
Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga vahel sõlmitud lepingule.
3.5. Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Aldar Eesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
4. TOODETE KÄTTESAAMINE
4.1. Tellitud tooteid võib kätte saada määratud kauplustes (edaspidi: CA e-poe väljastuspunkt) või saadetakse kliendi poolt näidatud aadressile kulleriga või saadetakse kaup pakiautomaati.
CA e-poe väljastuspunktiks on SuperAlko Cash & Carry (Lootsi 6, Tallinn).
4.2. Toodete kättesaamine CA e-poe väljastuspunktis
4.2.1. CA e-poe väljastuspunktis toimub toodete väljastamine kõigil nädalapäevadel, 10:00-19:00. CA e-poe väljastuspunktist väljastamise korral ei lisandu toodete hinnale lisatasu.
4.2.2. Tooted on CA e-poe väljastuspunktis kättesaadavad tellimuses määratud ajavahemikul.
4.2.3. Tooted saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) või kokku lepitud turvakoodi ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta tooted väljastamata.
4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mitte tulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tooted kätte saadud.
4.2.5. Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, antakse tooted üle vaid täisealisele isikule (nõutav vastuvõtja dokument). Kui klient dokumenti ei esita või kui klient on alaealine, on müüjal õigus jätta eelnimetatud tooted üle andmata.
4.3. Toodete kättesaamine kulleriga
4.3.1. Toodete kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress.
4.3.2. Kulleriga toodete kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu tellimuse kohta (sisaldab käibemaksu).
Kulleriga kohaletoimetamise hind on 4.90€.
4.3.3. Tooted toimetatakse määratud aadressile tellimuses määratud ajavahemikul.
Kuller: Tarne 3 päeva jooksul (Pärast ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg).
Toodete üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga kokku telefoni teel.
4.3.4. Klient peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise.
Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist kulleri jõudmisel kliendi asukohta või muutub muu kliendi poolse asjaolu tõttu toodete kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb müüja, et klient on rikkunud lepingu tingimusi.
4.3.5. Alkoholi üleandmisel on kulleril õigus nõuda vanuse
tuvastamiseks isikut tõendava dokumendi esitamist. Dokumendi mitte-esitamisel on kulleril õigus jätta eelpool nimetatud tooted üle andmata.
4.3.6. Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kättetoimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse.
4.4. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
4.4.1. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.
4.4.2. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
4.4.3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.
Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks
ja volitatud töötleja Montonio Finance UAB-ile ulatuses, mis on vajalik maksete teostamiseks.
5.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja arveldusarve number.
6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.
Kauba koju tellimine kulleriga.
1) Kauba koju tellimine CityAlko kulleriga.
Kullerteenus toimib Tallinnas ning Kiili, Rae, Saku, Viimsi ja Saue valla territooriumil ning Keila ja Maardu linnas.
Tellitava kauba kogus ja
kaal ei ole piiratud.
Tarne 1-3 päeva jooksul (Pärast ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg).
Kullerteenuse hind on 4.90€. Tööaeg E-P 10-19.
2) Kauba koju tellimine SmartKulleriga.
Teenus toimib kogu Eesti Vabariigi territooriumil.
Kui valid kättetoimetamiseks SmartKulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Sinu märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni teel.
SmartKuller töötab kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared).
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
Tellida saab nii väiksemaid kui suuremaid koguseid, maksimaalne tellimise kaal on 35 kg.
Kullerteenuse hind on 8.50€. Tööaeg E-L 10-21.
Juhul kui sinu tellimuse kaal ületab 35 kg ja soovid kauba toimetamist määratud aadressil siis helista CityAlko e-poe telefonil (+372 5556 7368) või saada e-mail (epood@aldar.ee) ning leiame sinule sobiva lahenduse kauba tarneks.
3) SmartPosti pakiautomaati
Teenuse hind: 4,90€. (maksimaalne saadetise suurus on 3 kasti ühe pakiautomaadi tellimuse kohta, mis kokku mahuvad mõõtmetesse: 38 cm x 36 cm x 60 cm).
Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?
Jah. Tooted saate kätte, kas isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) või kokku lepitud turvakoodi ja tellimuse numbri esitamisel.
Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida.
Kas CA e-poest tellides saab arve?
Jah, pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse Teile kaubaga koos arve-saateleht.
Mis juhtub, kui minu poolt tellitud toode on laost otsas?
Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda ning Te ei ole andnud nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
Mis on asendustoode?
Teil on võimalik anda nõusolek toodete asendamiseks, st. kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda, siis asendame selle analoogse tootega.
Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes Teie poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastame toote müügihinna vahe.
Milliseid makseviise CA e-poes aktsepteeritakse?
CA e-poes on võimalik tasuda pangalinkidega (LHV, Swedbank, SEB, Nordea, Danske, Coop pank).
Makse teostamine toimub väljaspool CA e-poe keskkonda vastava panga või
teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. CA e-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?
Kõik meie CA e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Kuidas tooteid tagastada?
Toodete tagastamiseks võta ühendust klienditoega epood@aldar.ee .
NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.